piątek, 20 czerwca 2014

Nie chcę być zły.

Nie chcę być zły już. No kurwa nie chcę! Te ciągłe spojrzenia w moją stronę, jakbym był jakimś jebanym dziwolągiem. Te obelgi rzucane w moją stronę na tyle głośno żebym usłyszał, ale z na tyle daleka, żebym nie zdążył zareagować. Strategia po chuju, gratuluję.

Widziałem dzisiaj parę. Dwoje ludzi. Szli za rękę, z zakupami jakimiś czy coś. I niby wszystko normalne, co dzień mijacie takich setki.. nie do końca. Mieli około 70 lat, oboje. I co, kurwa?

Pokolenie ruchania na imprezach, wymieniania się na lepszy model i spierdalania przez zobowiązaniami. Da się. Można. I pewnie pięknie jest być razem przez lata.

Chciałbym tak. Zakochać się. Poślubić. Zestarzeć się. Razem.

Żadna mnie nie zechce, bo jestem mordercą, ćpunem, alkoholikiem, niedoszłym samobójcą i maniakiem seriali brazylijskich, przy których płaczę niemal tak mocno, jak kiedy znowu mogę posiekać jakieś zwłoki. 

A jeśli już jakaś mnie zechce, to w końcu odejdzie. Jak zobaczy, co trzymam w piwnicy..

Nie chcę być zły już. Nie umiem być dobry. Jebać. Ale ty może jeszcze możesz.

14 komentarzy:

  1. Zło jest dobre. Dobro jest złe. Przekręcenie wartości.

    Wolę być zły....

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym Cię kiedyś poznać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. " Każdy z nas ma w sobie tyle samo dobra co zła. " - Moje :D .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale z tym cytatem uprzedziła cię J.K Rowling. ; )

      Usuń
  4. Twoje opowiadania.. Aż nie wiem co napisać, jak skomentować, jestem wdzięcznka Piekielnemu, że wrzucił kilka audio na swój profil na yt, inaczej bym nie wiedziała, że jest sobie taki Ktoś jak 'FRANK'

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym Cię poznać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy potrafi sądzić, że musi się wyszaleć, ale doceniam to, że ktoś w końcu mówi tu o zobowiązaniach. Każdy typ człowieka da się zmienić .Jeśli ucieknie to widocznie nie znała życia na tyle żeby być odważna. Niedoszły samobójca, nie ty jeden. Morderca dobry powód na rozwój fetyszy. Alkoholik, ćpun, a kto w tych czasach nie ma tego typu problemów. Dziwoląg oceniany przez pryzmat jednej decyzji no kurwa żyjemy w kraju pieprzonych stereotypów więc kazdy temat, który jest inny jest tematem tabu. Też chcialabym Cię poznać

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tylko ciekawa ile jest w tym wszystkim prawdy, a ile fikcji. Jednakże to jak piszesz jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już dość bycia dobrym. Myślałam, że to sprawi że będę szczęśliwa, jednak stało się to męczącą obsesją. Chciałabym wreszcie przestać patrzeć na innych i na konsekwencje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym Cię poznać, umiem słuchać. Też pogubiłam się trochę w życiu, w ludziach, w sobie. Ciężko o człowieka, który potrafi obnażyć się z myśli, a gdy czytam ten wpis myślę, że znajdzie się kobieta, która zapragnie zestarzeć się z Tobą i sądzę, choć nie mam pojęcia co trzymasz w piwnicy, że dostrzegając Twoją wrażliwość, miłość i zostanie na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie można się załamywać - każdy z nas ma gorsze momenty, jednak bez wiary w lepsze jutro nic nie będziemy w stanie zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestes zly... "ja wierze w to gleboko"

    OdpowiedzUsuń