czwartek, 2 października 2014

Spierdalam.

Nie wiem jak wy, ale ja spierdalam. Nie chce mi się słuchać bzdur na temat różnic między oczekiwaniami kogoś wobec mnie, a tym jaki naprawdę jestem. Boże, twoje dzieci chyba dzisiaj wolą twojego kuzyna z piętra niżej.

Ciągle gonić. Już nie mówiąc, o świecie, w który możesz mieć niemal wszystko za stertę papierów. Pierdolę taki świat i nic mi nie zrobisz.

Spierdalam tam, gdzie nie ma nic. Będę jebanym Kononowiczem w swoim własnym małym świecie pełnym pustki. Takiej pustki, jakiej tu mi brakuje. Ciszy, którą tutaj przerobiliśmy na niechcianego wujka z zachodu. Unikamy jej jak ognia, a czasem tylko w trakcie ciszy możemy cokolwiek zbudować.

Nie chce mi się pisać więcej, bo mam wrażenie że to tylko słowa dla was. A dla mnie nie, dla mnie to coś dużo więcej. Więc parafrazując jedną z epizodycznych postaci w "Fali Zbrodni":

Dobra, to spierdalam.

5 komentarzy:

  1. "Czasem tylko w trakcie ciszy możemy cokolwiek zbudować." Niby takie proste, ale jakże piękne. Po raz kolejny pragnę więcej i więcej. Jesteś niesamowitym człowiekiem, potrafisz idealnie dobrać słowa. Każde Twoje opowiadanie, wywołuje u mnie dreszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz czasem tak, że czujesz ciszę? Nie, nie słyszysz. Czy ją czujesz. No wiesz, na skórze. jakby cisza cie dotykała, oddychasz nią.
    Bo ja tak czasami mam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś życie to ciągła pogoń za hajsem , masz wszystko chcesz więcej i więcej aż w końcu stracisz wszystko bezpowrotnie i zauważasz to kiedy już jest za póżno . Ludzie przestali już zwracać uwagę na to co dawniej było ważne dziś liczą się inne wartości tak naprawdę nie istotne i są w stanie poświecić dla nich wszystko i zanim się obejrzą zostaną sami samotni , nieszczęśliwi i dalej biegną po coś chodz już chyba sami nie wiedzą po co ...

    OdpowiedzUsuń
  4. 1XBET, is Titanium a metal - ITAD - Tioga Arts
    1XBET is the world's largest synthetic titanium carabiners alloy in which titanium is fused with titanium pan stainless apple watch 6 titanium steel. Its smooth smooth titanium cookware curves make it ideal for corrosion resistant $4.99 · ‎In stock babyliss pro titanium

    OdpowiedzUsuń